عبدی: سنگال محکم و خشن بازی می کند/سطح فنی طارمی بالاتر از تیم ملی است 

پیشکسوت فوتبال گفت: تیم سنگال بازی محکم و خشن ارائه می‌دهد و ملی پوشان کشورمان باید مراقب باشند.

حسین عبدی پیشکسوت فوتبال درباره دومین  بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی سنگال در اردوی اتریش اظهار کرد: سنگال تیم خوب و قوی است. تیم ملی اروگوئه در نیمه اول یک مقدار بازی را ساده گرفته بود و زمانی که مشاهده کردند که کار پیچیده‌تر شد در نیمه دوم بازی محکمی ارائه کردند. به نظرم تیم سنگال برخلاف تیم اروگوئه از همان ابتدا محکم تر، خشن‌تر و سریعتر برابر تیم ملی ایران بازی خواهد کرد و ملی پوشان باید خودشان را برای این بازی آماده کنند.

عبدی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی اروگوئه گفت: بازی در نیمه اول یک مقدار فراز و نشیب داشت، اما در نیمه دوم بازی بهتری را شاهد بودیم و ملی پوشان بعد از گلزنی اعتماد به نفسشان بیشتر شد.

تعادل بین کار دفاعی و  هجومی تیم ملی فوتبال برقرار شود 

او ادامه داد: البته تیم ملی فوتبال نقاط ضعفی در بخش دفاعی و هجومی دارد و باید این نقاط ضعف برطرف شود. تجمع دفاعی بازیکنان ما خوب است، اما اگر گلی دریافت کنیم مجبور می‌شویم جلو بیاییم و این موضوع خطرناک است.

عبدی بیان کرد: البته زمان داریم تا کادر فنی تیم ملی فوتبال روی این قضیه کار کند و تعادل بین کار دفاعی و هجومی ایجاد کند.

سطح فنی طارمی بالاتر از تیم ملی فوتبال است 

او درباره عملکرد مهدی طارمی در بازی با تیم ملی اروگوئه گفت: طارمی با بازی در اروپا اعتماد به نفسش افزایش یافته و علاوه بر این، کلاس خود را در تیم ملی فوتبال بالاتر برده است.

عبدی درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: ما با برد در بازی دوستانه نباید امیدوار باشیم. البته همه تیم‌ها شرایط لازم برای بردن دارند و تیم ملی فوتبال هم باید امتیازات لازم برای صعود در جام جهانی به دست آورد.

برای پیشرفت فوتبالمان باید از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه کی روش تغییر تاکتیک داده است، بیان کرد: بازی با اروگوئه از لحاظ تاکتیکی خوب بود، اما سیستم بازی دوستانه با بازی اصلی متفاوت است و نقاط ضعف و قوت در دیدار‌های تدارکاتی شناسایی می‌شوند.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال در جام جهانی صعود می‌کند، گفت: هر دوره‌ای از جام جهانی که شرکت کردیم در همان مرحله مقدماتی حذف شدیم، اما برای اینکه یک گام جلوتر برویم و پیشرفت تیم ملی فوتبال را ببینیم باید از گروهمان در این رقابت‌ها صعود کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار